Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-09-11

Ingen dans blev det ikväll men pussar

Igår var ingen bra dag. Stressigt och kvällen avslutades med upptrappning av känslor bland personal efter en elevkonflikt. En del efterverkningar idag. Trött och på dåligt humör när vännen ringde. Kände mej stressad över allt som skall hända i helgen och att jag kommer sent hem på fredag, suck
Idag blev det lite lugnare. Hade packat med grejer till dansen, men inte lovat något. Jag slutade tidigt och körde till vännen.
Insåg att det var mer pussarna än dansen som var nödvändigt. Efter 2 timmar så körde han på dansen och jag körde hem och städade och planerade kräftmiddagen med kompisar på lördagen. Rätt skönt, mitt beslut. Nu kan man lägga sig i hyfsad tid, så man är pigg imorgon. :)


Inga kommentarer: