Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2013-04-06

Malmö fredag till lördag


Ledarcoaching i Malmö. Besök hos dotter och barnbarn. Hade lyckats köpa en bayblade Tornado som han inte hade innan. Populärt ! Såg let´s dance. Sov över hos broren.

Hela kvällen har jag suttit och arbetat med våra nya lönekriterier och lönesatt min personal. Ett digert och tidskrävande arbete.
Såg denna talande bild på FB: Ha ha verkligen  mitt i prick.

Inser att en viss händelse förändrat saker i mej som gör det svårt att tänka på vad som händer på andra stället, och också svårt att fortsätta distansera sig som är en förutsättning för att släppa taget.
Vad som hänt i helgen på andra stället är viktigt för vad jag kommer att göra. 
Lätt att vara efterklok men gjort är gjort.
Möjligheten att händelsen öppnat upp även på någon annan är möjlig, men inget jag vågar på allvar hoppas med tanke på att en hel helg med andra input kommit emellan.
Önskar att saker var annorlunda, men måste ta någon slags övervägande om vad jag fixar för tillfället utefter vad som hände och hur jag klarar deala med detta nu.
Som en lök, där skal efter skal skalats av. Där kärnan är blottad och det sista skyddet bortrivet.
När kärnan är blottad är sårbarheten stor.
Jag är fullständigt ovetande om hur saker påverkat utanför mig själv ?  Allt från ett:
Ja, det har påverkat och påverkar personens fortsatta agerande och känslor……till en tillfällig kick som på några dagar suddats ut till en blekt minne??

Inga kommentarer: