Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2012-10-26

Fredag

Idag var en relativt lugn dag på jobbet, Hade tänt ljus och lagt upp godis till personalen till fikat. Mysigt. Min No lärare som slutade i somras..skickade ett sms " jag saknar er så jag har ont i kroppen" Typ,...känns bra..jag håller den fasta tjänsten tills i vår. Uppföljningssnack med killarna i 5:an. Var med på No lektion om genetik i 8:an. Spanskläraren helt slut efter att hans 8:or haft Halloween disco med F-klassen igårkväll.
Till Hårfrisören för färgning.

Hem, fick en "frikväll" vännen tillbringar sin fredag med sina barn och barnbarn. Tänder ljus, ett glas rött, italiensk opera på full volym. Italienska är det mest sensuella språket i världen.
Chatta med kompisar på FB
En stor personlighet och vän från byn har gått bort idag. Känns tomt. Hur ska jag klara mig utan hans vakande öga. Byn kommer aldrig bli sig riktigt lik, en epok har avslutats.





 

Inga kommentarer: