Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2011-04-11

Lammkotlett, Avatarmys och barnbarnshelg

Det  stormade i fredags. Jag kunde knappt gå upprätt i Ystad. Ryggskottet var tillbaka med full kraft. Jag fick en akuttid till naprapaten.  Han korrigerade mig så jag kunde vara, om inte pigg så ett någorlunda hyfsat sällskap till min lammkotlettlagande vän. MIn frisör trollade med de tydliga tecknen på att åldern tar ut sin rätt på hårfärgen och jag kände mej åter 50 minus. God mat, gott vin och senare mys med Avatar. Lördag efter frukosten körde jag och hämtade dotter och två barnbarn. Två dagar med strålande sol. Barnen lekte och busade. De var så uppspeedade, så de rusade runt som torpeder och nattningen senarelades betydligt. Mycket glädje och roliga små händelser. Söndag eftermiddag gick åt till stilla meditation på stranden och reflexion över vad jag vill och var jag befinner mig i livet.

Inga kommentarer: