Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2015-03-02

Bugg med klackskada

 
3 gånger dans den här veckan. Bra orkester i torsdags och trevlig publik.
Jobbet känns motigt för tillfället. Problemen verkar inte ta slut så långt ögat kan uppfatta.
 
Firade i fredags, 1 år sen första gången vi dansade sistan.
Barnbarn hemma i helgen. Nu har jag träffat alla 6 denna helgen och förra. Härligt ! En dags fint väder i helgen, så det blev skogspromenad med familjen.
Dans igår till superbra orkester. Bugg med dansmästaren från buggkursen.

Vännen från Svalöv hedrade med sin närvaro. Kul! En bugg där jag oturligt nog hamnade under en klack som kom med full fart och kraft. Detta orsakade en tilltagande smärta som till slut efter en del kämpande tog ut sin rätt. Jag fick åka hem  1 timme innan det var slut. Jag kunde inte stödja på foten efter en stunds vila. :(
Hemma idag från jobbet. Trodde först ledbandet var av, men efter stödjande förband, starka anti inflammatoriska värktabletter och vila med högläge, så känns det som jag kommer undan med blåmärken och lite svullnad. Alltså ledbandet verkar vara OK. Tänker linka omkring på jobbet imorgon.





Inga kommentarer: