Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2015-01-04

Bio, shopping och barvagnskörning

Ja, filmen, Micke och Veronica var klart sevärd...rolig och med hög mysfaktor.

Gårdagen blev det städning och jag plockade ner granen och tomtelandskapet. Jag får ta det i omgångar. Rätt skönt. Stack till stan och handlade lite kläder och en tur på ICA, sen blev det att packa lite grejer för mej o katten som gillade lite miljöombyte. Det blir några dagar i Svedala.
Idag har jag varit i Malmö hela dagen och träffat barnbarn- Tog en lång gångtur på stan med tvillingarna i vagnen. Kände mej stolt. En annan dotter med barnbarn dök upp som hade prövat spela datorspel hela veckan när ägaren till spelet var hos den andre föräldern.
Nu blir det läsa bok resten av kvällen. Jag har tagit semester imorgon. :)

Inga kommentarer: