Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2015-02-02

Snöar

Måndag och jag försov mig. Kom med andan i halsen till ett tidigt möte med en förälder. 3 bokade grejer inställda idag utan jag hade ett finger med i spelet. Bara otur.
Frisörsbesök i fredagsem. Hämtade yngsta dottern vid tåget i lördags samtidigt som vi handlade lite mer panel. Vännen snickrade klart vid dörren till sovrummet. Det blev bra tycker  jag.  Nu gäller det hitta ett billigt o bra golv.
En riktig hotellfrukost fick vi hos vännerna på söndag morgon. Det var mer en brunch. :) Som start innan vi tog ner Ales segel.
Dansen igår var ingen höjdare. Rätt lite med folk. Fick dock två superdanser med dansekompis som varit ute o rest i Sydamerika 2 månader och precis kommit tillbaks. Snacka om solbränd.

Imorgon blir det skolverkskonferens hela dagen på högskolan i Malmö med kollega. Kvällen superduper med kaningänget i Stora Isie.  Snöade när jag körde hem från jobbet. Köer på vägen. Styrde kosan mot Svedala idag.

 

Inga kommentarer: