Ni som läser min blogg. Skriv gärna en kommentar.

2014-12-01

Ïbland behöver man göra något roligt för att få distans till jobbet

Vännen överraskade i fredagskväll. Jag var så himla trött efter en fruktansvärt jobbig dag på jobbet. Hade egentligen tänkt bara åkt hem och lägga mej efter frisörsbesöket. Det blev inte många knop den kvällen, men skönt att han var här när jag kom hem.
Lördag tömde vi garaget på byggmaterial som blivit över från taket och förrådet. Jag lånade kompis bil med drag och byalagets släp och vi körde till återvinningen.

Sen tåget till Köpenhamn med vännen. Det blev en mysig dag. Åt gott, öl på Dubliner, Julmarknad på Tivoli. :)Söndag, lunch vid hamnen och sen adventsutställning hos konstnärsvän. Tog det lugnt på kvällen. Det blev ingen dans. Jag hade inte alls lust och han stannade också hemma för min skull. Rätt skönt med hel söndagkväll. och mysigt köra till jobbet i morse med någon som fortfarande sov i huset.






 

Inga kommentarer: